Stephanie

172

Over mij

Buenas a todos!

Me llamo Estefani...een zinnetje dat ik nog veel zal moeten stotteren de komende maanden...y soy Belga...Europa. Ik ben student ontwikkelingssamenwerking (Master na Master) aan de Universiteit Gent. Het onderwerp voor mijn masterproef is onderwijs in Guatemala. Ik ben bovendien lichtjes reisverslaafd. Logica is niet ver te zoeken...Guatemala here I come!

Over mijn reis

Met deze blog kan ik jullie ten allen tijde belagen met mijn doen en laten in Guatemala. Inderdaad, over iets meer dan een week vertrek ik naar dit fabuleuze land, waar de felste kleuren, geuren en fiesta's (merengue!) je bedwelmen. Bijna zes jaar na mijn eerste welgeslaagde kennismaking met Guate keer ik terug...por fin. Ik zal zes maanden lesgeven in Pojom, ten noorden van Huehuetenango. Het voornaamste doel van mijn 'tripje' is mijn veldwerk rond onderwijs in Guatemala. Gringos, laat jullie horen!

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Indonesië, Italië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Peru, Portugal, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten.